hej fest!

nu har alla mina vänninor fått fingrarna ur röven och är på väg hit! :) blir lite förfest hemma hos mig och sen vidare ner i stan. känns som evigheter sen jag var ute! får bara inte bli som det brukar, att jag springer ifrån alla och yrar runt som en höna på stan ;p hahaha. ja, det brukar bli så. ska sätta gps på mig själv! imorgon åker jag hem till mamma, dom åker ju på semester inatt så nu ska jag vara duktig och bo själv i ett stort hus? jag är van vid våran lägenhet, men vad gör man inte för sin prins? :D blir mys där imorgon med min syster och hennes vänner. nej, nu måste jag skynda mig med det sista innan dom kommer, smek!


image834


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0