svenska boy är the shit

"svenska boys are the shit liksom, de har liten rumpa som är ett plus när man ska stå i kö, de städar på arbetet och de gör vad en kvinna vill när det är pappalediga" hahaha. tittade nyss på sverige pussas och kramas. den som har kommit på hela grejen med det programet är ett geni, vet verkligen hur man underhåller mig en onsdag!

sitter här och knarkar låten Q - whats love like, när jag väll är kär i en låt så lyssnar jag tills jag aldrig mer vill ha med den att göra! inte så smart direkt men jag är som jag är. tänkte gå och duscha och sen sova. känns som alla är lite sega idag? är jättesur med, min utelampa har gått sönder så det är skit mörkt där ute nu, läskigt! får be någon händig jävel komma hit och laga den.

image850
tack för en rolig kväll tjejer! <3



top model 9 är riktigt bra, sitter fastklistrad varje onsdag klockan 21.00.
dom gjorde en video idag med enrique iglesias, snygging!
mina favoriter är lisa och salisha!

image851
image852

video med enrique iglesias



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0