valborg!

det blev ingen historia för mig idag, hade viktigare saker för mig som att shoppa med malin, fika och sitta på banken. jag säger bara det, fråga aldrig något på banken för då fastnar du i 30 minuter.. tro mig! men har äntligen blivit flyttad till helsingborgs bank plus att jag fick tillbaka mina pengar :) blir utgång ikväll, väldans rolet. är bara förbannad, hade planerat att ha min svarta klänning men den är borta ;s någon måste ha gjort inbrott? haha. för jag har verkligen letat överallt! äh, det får bli den brunguldiga ikväll. aldrig använt den så blir good! sitter bara och väntar på malin nu som är ute på super top secret uppdrag, ska lyssna på hej fest musik nu och fixa det sista. puss! . .... . . . föresten.. glad valborg! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0