13 augusti

dagar som denna älskar jag, lägg märke till ordet älskar. började med att jag, min mamma och syster lunchade nere i stan. detta har nog inte hänt sen vi var små och då blev det mcdonalds, men idag slog vi till på stort. en jävla massa idéer har min syster och hennes pojkvän fått igång, och jag är lika på g. inget kan avslöjas ännu om det nu inte går som planerat. det blev även en shopping runda i stan, en jävligt lyckad shopping runda får jag säga! för hur ofta köper man hem underkläder och tröjor när man är fattig? jo det ska jag säga er, det är när man handlar med sin mamma som tycker kläderna är så fina så hon bara måste köpa dom till en när man står där med sina kattögon. fick även ett samtal idag från en person, ja, nästa vecka ska jag på arbetsintervju och redan imorgon ska jag även på en. detta går ju som smort. ska lindra dom jävlarna runt fingarnar tills dom ger mig jobbet :) nu sitter jag här med 4 liter läsk framför mig och chips och dipp. kan livet bli mer underbart? ska hoppa i mina nya underkläder nu och prova kläder inför imorgon för att sedan lägga mig på soffan med godsakerna på magen. vilken kombination, hahaha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0