17 augusti

hej allihopa, jag är tillbaka! :)

jag har haft en ganska lång bloggpaus, eller inte en paus från bloggen utan jag har bara undvikit denna sidan. det på grund av egna orsaker. har skrivit på ett annat ställe så jag vet inte om jag ska kopiera in dom inläggen här eller om jag bara ska rulla på som det är för tillfället?

denna helgen har varit mysig :) har varit med malin hela tiden. i fredags blev det bio och igår kräftskiva. fast mina kräftor smakade bajs, haha inte ordagrant då men dom var kassa. somna inte förren 06.00 imorse, tittade på film hela natten. har du sett p.s i love you? om du inte har så måste du. jag kanske tyckte om den så mycket för att jag läst boken men ja.. se den! haha, jag grät igenom hela filmen, fick till och med pausa för att kunna hänga med ;p ja, ni får kalla mig tönt hur jävla mycket ni vill haha. ska ringa hannah nu och uppdatera lite om allt möjligt, sov gott.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0