19 augusti

det är så jävla skönt att vara tillbaka i sin blogg, har faktiskt saknat den ;p har redan hunnit med en massa idag, varit nere på stan och pratat med en grabb om ett jobb, håller tummarna nu för att jag ska få det! :) vad som händer idag har jag ingen aning om? alla verkar vara lite off? ;p har lust att åka till malmö, synd bara att tåget är så jävla dyrt nu när man är vuxen :( får bli att jag åker på fredag istället, var där faktiskt igår ju! tryckte i mig min jävla langos som jag tjatat om! :D sjukt gott. ska nog hoppa in i duschen nu och sen röja i min garderob, man hittar alltid nya roliga saker där! haha.



Kommentarer
alexandra

man åker ju på barn när man är 19 :)

2008-08-19 @ 15:33:45
Anonym

Barn och ungdomar åker till ett lägre pris än vuxna. Om resan sker inom Skåne är åldersgränsen 19 år. Sker resan till/i Danmark är åldersgränsen 16 år.

ett tips bara, så du kan ju åka till Malmö hur mkt du vill nästan;)

2008-08-19 @ 15:35:35
petra

dagen man fyller 19 år så räknas det som att man är vuxen enligt skånetrafiken. hade gärna velat åka på barn men jag vågar inte om man åker fast ;p hemska böter.

2008-08-19 @ 19:06:56
URL: http://angeliya.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0