21 augusti

de senaste dagarna har jag bara fikat? en kaffelatte efter den andra ;p sanja har också roat mig. vi har haft shopping runda och mys på bagatell, även idag ska vi ses för sanja har råkat handla med sig hem två högerskor hahahahaha. först trodde vi det var en inbillning men när vi tittade under skon så var det två högerskor ;p anyway. hela gänget från grekland kom hem igår! :D de låter ungefär som ett gäng pansionärer som rökat hela livet, så vackra är deras röster! ;D haha. blir nog malmö på fredag för alla oss. för nästa vecka börjar jag jobba, tro det eller ej men mötet igår gick jävligt bra och redan idag ringde dom upp. från och med ser ni mig på harrys ;p igår blev det film mys hemma hos mig, x och jag körde till mc'donalds också, dom borde tacka oss för alla gånger vi är där haha. men ska gå ut i köket nu för x gnäller om något onödigt! haha. ha det bra alla och grattis s till körkortet! skåne runt? :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0