22 augusti

varför blir man sjuk på fredagar? är det guds vilja att jag inte för en ända jävla gångs skull ska få som jag vill? hade feber igår kväll men man håller ju tummarna nu för att den ska vara gone. jag vill på festivalen i malmö, om jag softar hela dagen kanske det blir bättre tills ikväll :) borde hoppa i kläderna nu för snart kommer x, men jag trivs bra i min pyjamas så jag stannar nog i den också ;p haha. lovat att städa lägenheten idag, otroligt spännande. men om man skulle komma igång med sitt liv? bye.




blev överraskad med denna parfymen igår, christina aguilera, när pappa kom hem från stockholm. tyckte väll det lät mystiskt när han frågade om jag tyckte den luktade gott i telefonen redan för en vecka sen? ;p haha. jag älskar parfymer så tack pappa! man kan aldrig äga för få! ge mig mrs lopez nya också nu när vi är igång!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0