23 augusti

kom precis hem och jag är dygnsur! pappa sa att jag inte skulle gå ut i detta vädret, men vad blir en hemmakväll utan chippe? det är ett måste till film! skulle egentligen blivit bio ikväll men jag har inte ork till att bege mig ut ;p orkar inte göra något speciellt idag, mathias ringde innan och hade ångest för han kunde inte sitta hemma en lördag, haha. jag äääääälskar att sitta hemma när det är sånt här väder och göra absolut ingenting! har gjort om på mitt rum idag, väldans snyggt! tända ljus och hela köret, kör romantiskt tema med mig själv idag ;p om man skulle lägga bullarna i ugnen och börja äta kräftor? smarrigt.

                                


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0