23 augusti

älskling, jag ska bara snabbt ringa ett samtal.. när man ser honom sucka så förstår jag aldrig varför? vi tjejer pratar väll inte länge i telefon? nu börjar jag förstå, har suttit i telefon med malin i cirka tre timmar. fråga inte vad vi har diskuterat som tog oss tre timmar, haha. vi har kollat skor tillsammans, sett en film, diskuterat det motsatta könet och googlat saker. väldigt nyttigt och väldigt roligt att man kan göra det tillsammans! haha. :D har kärat ner mig i chanels parfym, plus ännu ett par skor. tror även jag ska färga mitt hår brunt och leva i solariumet? vad tycks? ska jag bli brunett igen? hm. är tveksam, men har kommit fram till att en jävla förändring behövs och det är nu! ska logga, ha det bäst & godnatt! :)


                 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0