23 augusti

jag har kommit fram till att man inte ska skriva blogginlägg klockan tre på nätterna när man desutom har druckit vin. inte för att man får ångest nu dagen efter utan för att när man är full är man jävligt ärlig och inte speciellt trevlig. anyway ;p igår var det utgång i stan, det var roligt men jävligt segt. vaknade upp imorse av att jag lagt ett paket kräftor i kylen, jag hade väll en ide om att det skulle smaskas till frukost! :D sånt tycker jag om. ska ta mitt täckte nu och titta på en film som kommer. vad händer ikväll allihopa?



jag älskar gynning!


Kommentarer
sara

ragga inte på min brud!

2008-08-23 @ 15:17:22
URL: http://sarissas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0