27 augusti

har varit riktigt jävla dålig på att uppdatera, men jag har haft fullerulle varje dag så jag har inte pallat med trycket! ;p har varit på utbildning varje dag denna vecka, känner mig helt slut. black jack är kanske inte så svårt att spela för er som brukar göra de, men prova att sätta er bakom, kör alla regler, se trevlig ut.. och gör inte ett ända jävla fel. när ni har klarat det så ring mig. ska upp tidigt imorgon också, ska gå lite ärende, men på fredag då jävlar är alla telefoner avstänga, ögonbindel och öronproppar i! :D ska sova bort hela dagen. borde göra mat nu.. och diska.. och städa, vilken sjukt rolig dag. fast åh, längtar tills imorgon!

                      



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0