andra december

goodmorning ppl! (: ligger på mammas soffa med datorn i knäet, jävligt behagligt. har hunnit trycka i mig några frullar och ett antal glas julmust. ligger och funderar på om jag ska färga håret? vad tror ni om blonda slingor? sjukt sugen på det! :D var med mamma och letade efter en klänning innan. ska gå på julbord tillsammans med alla mina vänner på lördag! mysigt. men kläder är ett problem. vill ha något fint men enkelt. let's see! ska skriva upp mig på ett x antal lägenheter till nu. kisses! :)

                                               fick tag på några bilder sen i lördags när vi var ute (:


här började det..


..och här slutade det!


Kommentarer
Anonym

snygging

2008-12-02 @ 14:16:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0