elfte december

det blev som jag sa igår, kunde inte hålla fingrarna i styr så jag började städa, tvätta och göra om på mitt rum! ;p jävligt snyggt om ni frågar mig. ska bara försöka hålla det såhär nu! var precis och inpulshandlade julmust, apelsiner och nejliker haha. kände att jag behövde lite julstämning! :D pappa är en aning dålig på det, en julstjärna hängs upp och sen var det klart. om jag hade fått bestämma så hade vi redan köpt julgran, haft tomtar överallt osv! ;p haha. ska laga något att äta nu, brände nyss mina vitlöksbröd i ugnen. råkade gå ut och lämna dom där i 20 minuter kanske? haha. slå mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0