femtonde december

hellu :) sitter på jobbet nu och har lunch. funderar på om jag ska springa ner och köpa något gott på pressbyrån! :D alltid lika tråkigt med luncher, jag är så fantasilös och vet aldrig vad jag ska göra. brukar sluta med att jag börjar småstäda. ska trycka i mig en chokladboll nu och luta mig tillbaka.

jag har ju tjatat om bruna linser nu ett tag, min syster hade det innan och det blev verkligen en förändring. snyggt! :D såg nyss på hemsidan www.fargadelinser.com att man kan få färgade linser gratis om man bloggat i mer än 2 månader. jag har ju bloggat i 1 ½ år. give the brown to me! :D dom kommer åka på till nyår kan jag lova. bara att skicka iväg ett mejl till dom så har du också ett par.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0