fjärde december

nu är allt bokat! :D snart har man körkortet i handen. håller bara tummarna för att jag klarar det. har nog inte varit såhär nervös på länge! mina knä darrar. men mixa tummarna för mig! :) hoppas också att jag får någon av lägenheterna jag ansökt om! känns som att allt rullar på ordentligt nu, skickade till och med precis iväg min önskelista till pappsen. nu ska jag göra mig sötis och prova kläder inför lördag. jävlans roligt kommer det bli! försöker även byta ut så jag inte behöver jobba på söndag, ska man ut så ska man göra det ordentligt! måste röra på röven nu om jag ska få något gjort, ha det bra :) kisses!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0