fjortonde december

igår besökte jag malmö, blev allt från julhandlade till turkisk magdans. kom dit vid halv sju på morgonen med min mamma, slängde mig i min systers säng och somnade om igen. är ingen morgon människa precis ;p fick handlat alla mina julklappar nu iaf, för en gångs skull är jag jävligt nöjd med alla mina julklappar! hade gärna bott i malmö, är kanske dum men jag tycker om när det är så mycket folk, betydligt mer julstämning än i helsingborg haha. på kvällen hamnade vi på en turkisk restaurang där det kom ut en tjej och skakade rumpan till mixad musik. om man skulle börja med magdans? hur coolt som helst! 

                                                



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0