tionde december

hi you! :) har varit med mina goingar ikväll. vi var hemma hos jennie och åt pizza, me like! satt säkert i en timme och försökte beställa mitt jävla löshår ;p fungerade inte. men nu får jag mixa tummarna att jag får det på fredag och att det är rätt färg! har jobbat som ett djur denna veckan och det fortsätter nu, haha. goa pengar iaf! behöver det nu! skulle egentligen städa och göra om på mitt rum, har lust att köpa nya saker, förändra allting. ny kula nu inför det nya året :D denna helgen blir det malmö för min del, wiho! fun stuff. ska trixa med mitt rum nu. kan inte hålla fingrarna borta! kisses.


me loves them.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0