tjugoandra december

jag ligger i min säng och skriver detta inlägget. ni hörde rätt. jag har äntligen fått tillbaka min bärbara dator, den var liksom sönder när jag köpte den men nu jävlar! :D borde egentligen sova nu, ska upp om sex timmar och jobba ;/ roligt att jobba på lillejulafton? tur att man har något att se fram emot på kvällen, vi ska nämligen fira julafton hemma hos min mamma imorgonkväll. det blir så när man har skilda föräldrar, men inget jag klagar på! då får man ju fira julafton två gånger! :D haha. ska försöker somna nu, annars är jag döende imorgon och det är icke bra! sov gott med er. kisses!



Kommentarer
linda

finfin!

2008-12-28 @ 18:30:59
URL: http://lindaass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0