tjugoförsta december

hi you :) har verkligen inte lust att sova, är pigg i hela kroppen och känner faktiskt för att ta en sväg på stan? :D det är söndag men känns som lördag! får hålla mig i skinet några dagar till! bara några dagar kvar till julafton, har nog inte längtat efter julen såhär mycket på några år! ;p och snart åker vi till egypten, kan inte bli bättre? ;) och nu blir vi ännu fler som åker. mina brossor och min syster sambo ska också med!

idag har jag jobbat. blev restaurang efter det :) mysigt. malin kom också ett tag hem till mig men hon körde precis hem. flickebarnet är överlycklig för att hon ska åka till familia imorgon och titta på kevin som vann idol! haha. snutte då :D för min del blir det provning av kläder inför nyår nu. kisses!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0