tjugonionde december

jag är så jävla arg. beställde löshår från rapunzel för cirka två veckor sen. riktigt snyggt de första dagarna, men nu! det ser förjävligt ut. jag kan inte ens ha det i en fläta, så fult är det. ser ut som ett affro hår. har försökt med inpackning hur många gånger som helst nu men ingenting verkar fungera. jag tänker inte betala så mycket pengar för detta håret. och precis åkte halva av. det hade var så invecklat att det inte gick att borsta. istället så åkte halva av och nu ser det fan inte klokt ut. nyår i övermorgon. roligt! man ska sova med fläta och använda inpackning och inget spray på själva håret. allt det har jag gjort varje dag och ändå ser det ut såhär! köp aldrig löshår från rapunzel säger jag bara. vill dra av hela skiten nu!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0