trettionde december

idag skulle jag sova läääänge för det var min lediga dag. vaknar halv elva och är pigg som en idiot! ;p haha. så gick det med den sovmorgonen! gick ner på stan för att kolla efter det sista, hittade två par skor. i'm in love! det finns ingenting som heter sparsam när man hittar något man verkligen tycker om! punkt slut. blev restaurang och mys på stan sen. efter det mötte jag upp mina darl, blev en tur på väla! :) kan äntligen luta mig tillbaka och vara jävligt nöjd med mina köp inför imorgon. kommer bli en snygg kväll. och snyggt, det tycker vi om! tänk att detta är näst sista kvällen innan det är ett nytt år?! sjukt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0