10 Februari

Åh idag är jag jätteglad! Vaknade hemma hos Jennie och så kom den känslan av sommar. Barn som lekte ute och solen som lyste. Fan vad glad man blir! :D Daddy och Agnetha kom och hämta mig, dom är snällisar. Jennie ligger kvar där hemma och sover, awe jag måste sova längre.. ja klockan var ju bara halv två? hahaha. Igår blev det som planerat, pappa körde oss överallt så vi slapp röra på oss hahaha ja jag var lat igår. Tittade på två filmer, på smällen och charm school :) båda var faktiskt bra men på smällen var skit rolig haha exakt min torra humor :p Men ska göra frukost nu, en big baota frukost och sen ska jag duscha länge och sen städa. smek :x

image646


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0