19 februari

Oh yes. Jag är pigg som en jävla idiot, man kan tro jag ätit eller tagit något. Och nej ni äldre och förståndiga det har jag inte haha. Sitter och fjöntar mig på datorn. Diskuterar misshandel, jag vet inte om jag är dum men om en tjej står och ger en kille lavett efter lavett så har väll killen rätt att putta bort henne eller slå tillbaka? Jag kanske är dum i huvudet som tycker så? Jag menar inte att killen får slå så tjejen deckar eller trillar omkull för han ska egentligen inte slå alls. Men varför ska vi tjejer få misshandla killar om dom inte får försvara sig? Brudjävlar.

Har varit med Malin hela dagen, fikade i kanske tre timmar? Haha, vi hade mycket att ta igen :D Gick omkring på kullagatan sen, handlade hårfärg till mig. Jag tänkte liksom bli blond, fast inte super blond, lite mellan. Malin fixade och trixade när vi kom hem och woala nu kan ni se resultat.. tack älskling! :)

                     image697



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0