27 februari

Sov tre timmar förra natten? Jag kan inte stå på mina ben snart, har dragit fram datorn till sängen så jag sitter i den. Gick ner till stan och fikade med Sanja i kanske tre timmar? Hej, ingen syn efter den källaren haha "hej vill ni ha något? ja bjudddaa" haha. Åkte sen hem till Sanja, hennes lägenhet är skit mysig. Vill också flytta hemifrån snart och ha min egna soffa och egna dammsugare och allt det där. Ni fattar! ;p Satt och pratade om balen, studenten och costa brava. Man kanske skulle ge sig in på costa iaf? Det mesta handlar ju om pengar, mest det och sen skolan. Ska snacka med mina lärare imorgon och typ höra vad som händer. Balen ska jag lätt gå på nu, trodde ingen jag kände skulle dit men nu så. Klänning måste jag bara fixa. :D Åkte sen hem till Emelie som fyller 19 år idag, grattis till henne. ♥ Åt smörgåstårta och tårta. oh yeah yummi!

image735


Kommentarer
tant ulla

VILKEN GOLLIG TJAAAAAAJ! ;)

2008-02-28 @ 13:37:43
URL: http://sarissa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0