28 februari

Seg dag som fan, försov mig och hela köret imorse. ;/ fast var överpigg sen eftersom jag somnade så tidigt igår. Borde kanske sova snart men hur jävla enkelt är det, ens tankar är typ framför mig, sånt konstigt nytt ordspråk. haha! Har precis sett den första beck filmen, tryckte ner mig i sängen och bara myste, behövdes! Anyway, imorgon blir det utgång för min och tjejernas del. Har saknat det faktiskt om jag ska vara ärlig. :D Kan ingen av mina kära vänninor vara vakna nu så man kan ha någon att samtala om livet med? haha. Ska försöka sova nu så jag vaknar till skolan imorgon. smek!

Någon mer än jag som inte ska klaga alltför mycket inför bikini sommaren?
Åhe kör på Anthalyas igen.. skippa diet, bli fet hahah så klockren! ;p

                             image736


Kommentarer
Anthalya

jefla fiifan ;/
kan man är tjock, kan man då ha smalben ?
Eller om man är smal, kan man då ha en tjocktarm ?

2008-02-29 @ 09:09:23
URL: http://anthaliyah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0