Brudjävlar.

Jag tror något har gått snett för vissa tjejer här på livets väg i verkligheten. Attitydsproblem har dem och jag är så jävla trött på det. Tror dem på fullaste allvar att det blir lite oh respect for you girl om dem tittar extra argt och snett på andra tjejer? Allt handlar som fan om avundsjuka precis som min syster sa. Dem tjejerna jag stör mig mest på har något som inte jag har. Sen finns det självklart dem man bara hatar för ingenting. Men lägg ner nu för det visar bara hur patetiska ni är när ni går omkring och leker att ni äger världen osv. Vi lever inte som i gettho filmerna girls.

Har äntligen fått igång min bärbara, det blir nog en pluggis dator eftersom internet inte fungerar på den :/ Var och tränade idag, fy helvete vad skönt det är när man kommit igång. Helt död när jag kom hem. Mat, top model och en dusch sen var jag människa igen! :D Imorgon blir det nog malmö? hm. tror det iaf. puss & smek!

image706



Kommentarer
dr phil

jag sa inte att precis allt handlar om svartsjuka.. men.. om man kollar runt omkring sig vem de är som har huggtänder mot en så råkar det oftast vara ditt ex flickvänn, killen du dejtars ex.. eller helt enkelt någon som stör sig på att du får mer uppmärksamhet än henne..

2008-02-20 @ 23:43:31
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0