Körkort?

Asså fy helvete vad töntigt detta är med handledarkurs, massa papper och sen skicka till Kristianstad osv. Man tröttnar fortfare än fortast på detta! ;s Har äntligen fått ordning på allting så imorgon skickas det iväg. Dem sa att jag hade dålig syn och kanske skulle ha brillor om något år? Visst, jag har mina läsglasögon så jag inte blir helt blind med en bok men jag tänker inte gå omkring i glasögon hela tiden. Inget elakt mot dem som har det, oh nej elak är jag inte, men jag och glasögntekniken fungerar inte. Somnar med dem och så gör det ont i ansiktet, eller när man ska duscha? Då blir det fel och när jag böjer mig så ramlar dom ibland. Åh vilket jobbigt liv jag får då hahahah. Nej suckers, jag ska ha kvar mina egna eyes. :D

Nu ska jag gå och laga kvällsmat, haha ja lite sent men jag har inte hunnit äta något ännu för dessa jävla papper och träning. Jag och min syster ser ut som idioter på träningen.. waow kan du lyfta 5 kilo? Titta så mycket man spretar med denna maskinen, hm vad kan man nu göra? jag känner mig som en idiot som inte kan något. ÅH måste han stöna varenda gång han lyfter något? hahaha vi är skit coola där inne. Min pappa köpte en film till mig idag, aweeee han vet hur man gör mig glad! ;D .. nu ringde Besar och ska iväg på fest, gud vad spännande jag har det här hemma? hahaha this sucks. ;p

                                image689


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0