01.40

Egentligen borde jag väll vara nyttig och sova? Pappa kom in vid elva och sa att jag borde lägga mig men nu är det såhär att om man inte har någon skola så är det så jävla onödigt att sova, kan man göra på dagen när ändå ingen är hemma och stör mig :) ska dra ut jacket till telefonen imorgon och ha mobilen på ljudlös så absolut ingen kan väcka mig :D Jag har precis gjort klart alla uppgifter i mediekommunikation, hemsida & reklam. Det är lungt, ni får kalla mig tönt och pluggis ett tag framöver till hahah asså tjejer, jag är en nörd  ;p Men ska laga något att äta nu och titta på king kong.

Ha det så oootroligt kul i skolan imorgon ;) .. godnatt! ♥            
                         image595
                                        The Dream ft. Rihanna - A Lie  <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0