15 Januari

Idag är det tisdag och Carolina Gynnings program "i huvudet på Gynning" börjar idag! Det är ett måste att se det :) Kommer bli som när jag var besatt av Desperate Hosewives. När börjar det igen egentligen? ;o Asså om fem månader kan jag börja kalla mig själv för kvinna och att jag är ensamboende osv för då har man gått ut skolan och då ska man bli vuxen, åh jag vill fan inte bli rynkig och hela det tramsiga köret haha. Men orka vara 18 år? Jävla beslutångest jag har haha eller precis som jag kan bestämma själv hur gammal jag ska vara, slå mig? ;p Ska ta täcket och lägga mig på soffan nu och sappa med fjärrkontrollen. kisses :x

    image516
Har du alltid velat pussa Carolina Gynning?

Här har du chansen (men slabba inte ner din datorskärm..)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0