17 Januari

Idag mådde jag bättre, tror det var för pappas dunder tabletter! :D Hannah hämtade mig idag, hon är en snällis. Fast vi hade inga lektioner, onödigt att gå upp tidigt tycker jag, sur som attan. Och imorgon ska man börja 08.20? Hannah följde med mig hem och försökte fixa min cp dator, jag vill slänga den i väggen, flippar totalt ur hela tiden. Vill ha en bärbar :( Om ni älskar mig så köper ni en fin till mig? :D Bokade även tid för handledarskurs så jag kan börja köra hemma och så har jag fixat och trixat med en massa nödvändiga saker idag. Plus poäng gånger tusen till bara mig! Haha. Ska rensa min dator på alla bilder som finns och musik nu. Hoppas mina vänner har de flesta bilder nu för idag åker dom bort från min dator :(

                         image535



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0