19 Januari

Jag vaknade 15.ΟΟ idag, inte konstigt om man går och lägger sig klockan halv sex. Men kunde inte somna, pratade med baby! :) Har börjat drömma skit konstiga drömmar. Alla mina vänner är med i dom också och det är precis som någon jävla skräckfilm. Mamma sa att jag skulle gå och tyda dom, men shit haha våga det? Så berättar dom något jag absolut inte vill veta. Idag besämde mig för att inte sitta hemma och tycka allt är skit idag utan gjorde mig i ordning och åkte hem till Anthalya där det var fest. En väligt massa folk kom till slut, eller kom och gick rättare sagt. Men jag ska upp tidigt imorgon så jag fick skjuts hem redan vid klockan ett. Jag varken drack eller rökte idag, fett mycket applåder till mig! :D Jag hade min vattenflaska med mig överallt, fast korken har jag bitit sönder, fick panik vissa gånger haha. Imorgon ska jag och pappa byta rum, handla nya saker osv. Har längtat skit länge! Måste sova, klockan är snart halv fem. oj? Haha.

                      


Kommentarer
Hannah

FAN VAD DUKTIG DU ÄR!!!!

2008-01-20 @ 12:09:58
URL: http://lovestain.blogg.se
ägaren

tack så mycket! :D

2008-01-20 @ 12:51:33
URL: http://angeliya.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0