.

Det där med att man ska höra av sig är ett jävla problem i mitt liv. Inte för att jag har hundratals vänner som jag måste ringa varje dag men det är alltid de att just jag måste höra av mig, ringa, skicka sms eller något liknande. När ändrades det där att man ska hålla kontakten båda två och vara lite omtänksamma och inte bara höra av sig när man vill berätta något som hänt i ens otroligt spännande liv eller när något skvaller måste berättas vidare? Gamalt ordspråk: Släng inte stenar i glashus. Vilket innebär: Klaga inte när du inte är mycket bättre själv. Det var nog allt jag ville få sagt klockan tre på natten. Godnatt!
           image451


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0