.

Jag är arg nu, men bara på de som befinner sig på min msn lista för tillfället. Idioter hela högen. Tråkiga och meningslösa platser dom har på min lista. Ska rensa bort hela jävla högen idag, eller ja några får stanna :) Vad ska man med dom till? "Hej, läget, okej, desamma, hejdå" Så jävla onödiga samtal. Jag skiter fullständigt i hur dom mår och jag struntar fan i var dom bor och vad dom ska göra i helgen.

Annars går allting bra, livet och allt fungerar precis som det ska för tillfället. Men jag är så jävla sugen på godis och coca cola :( känns som att jag sitter i fängelse haha. OBS! Jag vill bara meddela er om att jag fortfarande inte rört en ciggarett sen i måndags. Plus poäng som fan till mig!

Vi måste stödja min morbror så han vinner guldbaggen :
Så om ni inte har något att göra.. RÖSTA HÄR PÅ HATA GÖTEBORG!


                                    image488


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0