25 Januari

Det känns som att jag ska somna här i skolan, har mediekommunikation och jag somnade 3 inatt och gick upp halv 8 :/ men blev iaf klar med alla läxor. Så jävla skönt, ska ha praktik nu och lov, kommer inte vara i skolan på en månad :D Kan ju inte sitta och ljuga att skolan är så extremt jävla roligt, men vadådå mina lärare vet inte ens vad blogg är "han är erfaren, äldre och så får jag bättre betyg i text?!" HAHAHA så jävla roligt, jag och Sara hade roligt åt det iaf även om ni inte förstår något ;p Min mobil har blivit cp igen, den har sina små månadsryck att den inte vill skicka sms eller ringa, så nu får jag inte tag på min baby och han svarar inte när man ringer från skolan. Jag brukar ha tur på fredagar men fan inte idag. Ikväll blir det bara mys hemma med sweet-face :) och imorgon ska vi alla och handla nya saker till mitt rum. Behöver en jävla lampa, visst är det gulligulligt med ljus haha men jag ser inte ens mina egna fingrar. Men nu ska jag slänga upp fötterna på bordet få lite la massage av min lärare och göra klart hemsidan ;D

                image582


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0