31 Januari

image617

Åh länge leve majsan, hipp hipp hurra och vi må ho leva. Vi kör allting nu när vi ändå är igång :) Vi var nere i stan idag och fira Jennie som fyller 19 år. Jag får ångest när jag hör numret 19.. 19 jävla år har jag levt och inte gjort något speciellt? Ja, jag har inte räddat världen eller någons liv.. så någon hjälte är jag fan inte. Men jag har ungefär mer än 50 år på mig så det är ingen brådska egentligen haha. Stack ner och fikade på mezo allihopa, fan vad jag skrattade, vi blir alltid så tröga när vi är tillsammans ;p Sen gick jag, Jennie, Semir och Bleranda i stan för att handla kläder. Jag var i stort behov av något till imorgon och de andra provade mest de fulaste de kunde hitta haha som faktiskt blev jävligt snyggt ändå haha. Jag hittade inte mina gula jeans och dom blåa var ju så jävla fula, dom rosa också? Lyssna bara, rosa jeans, hur mycket barbie skriker det inte? haha. Jag sa flera gånger om att jag skulle ändra mitt liv lite extra och börja bli färgglad (jag bär mest svart och mörkt) haha så jag skulle krydda till allt med rosa, gult och blått.. det slutade med att jag handlade svart och vita kläder? EH haha ja så mycket ändrade jag på mig.. Ja ni kan ju själva se där uppe vad jag handlade ;p

titta på bilderna sen idag här :D



Kommentarer
Hannah

jag älskar klänningen till vänster!

2008-01-31 @ 22:11:03
URL: http://lovestain.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0