Klockan halv 12..

Klockan är halv tolv och då kommer min kära fader in i mitt rum iklädd morgonrock och säger att nu ska vi åka till hans jobb. Först trodde jag han gick i sömne för han brukar säga korkade saker då haha men detta var sant, vi åkte och besökte pappas arbete precis. Heinz huvudkontor och det var tomatsaker överallt och en massa designade ketuchpflaskor. Jag passade in för jag sprang omkring i mina röda mysis byxor och min heinz tröja och gapade och pekade och pillade på allt jag inte fick ;p haha

image613


Kommentarer
sara

länge leve heinz!!!!

2008-01-31 @ 17:05:20
URL: http://twinklestaar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0