Tyda drömmar?

Jag behöver verkligen hjälp med en sak och det är någon som kan tyda mina drömmar. Jag har länge tänk på att faktiskt gå till en liten spåtant men sen när jag tänker lite till så lägger man ut dyra pengar på att hon sitter och gissar något om mitt liv som jag tycker passar perfekt in, wow. eh? ;p Drömmer alltid om folk jag har omkring mig också..

Jag är alltid med i drömmen, det som är läskigt. Iaf, inatt drömde jag att jag, min syster och pappa var i stan och kolla på tröja till mig. HAHA.. sen gav pappa mig sitt kort så jag kunde gå ner och handla. (har aldrig hänt) ;p Klockan var då 17.ΟΟ och helt plötsligt kommer Jennie och Malin. Vi var nere i stan och skulle handla kläder till fredag. Det var inne på hm men det var helt äckligt. Det fanns ett par gula jeans kvar och omklädningsrummen var sunkiga toaletter med vatten överallt på golven och det regnade på en från taket. När vi sedan kom ut därifrån så märker jag att jag glömt betala. Ute på gatan var det karneval och sen helt plötsligt står Anthalya och handlar godis i någon kiosk och Semir sitter och väntar på oss. Sen sa jag: är klockan redan. 2Ο.ΟΟ? Sen vaknade jag? Eh. Jag fick iaf mina gula jeans men helt cp dröm.. många saker som jag säkert glömt bort haha

Drömde för någon natt sedan att jag var i min skola fast det var inte samma skola, och vi hade gjort inbrott och sen kom en massa som jagade oss. Sen var jag och min pojkvän i krig med några? HAHA. Det som är så sjukt är att alling känns på riktigt för mig för jag är med i drömmen och håller i geväret osv haha

                                      image612


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0