1 juli

WIHOOHHOOEEE.. idag är det en jävligt bra dag! :D har varit hos frisören, det blev bara topparna, but anyway. hon plattade det på mig, kände mig helt konstig i det. eh? hahaha. jag har alltid varit platt? om man inte räknar med parmanenten. men det var liksom.. för platt? ;p det som egentligen var jävligt bra med denna dagen var att vi har sålt så bra på jobbet så vi ska få åka en weekend till oslo hela jobbet! :D detta låter kanske inte så märkvärdigt för er som bor på gränsen men för mig är det ett halelulija skutt eftersom att mina kära kollegor är nog det största partyprissar jag vet + att det är inte varje dag man får komma in i ett annat land än danmark bara sådär? och danskarna har tröttnat ut mig. mina tankar på att sluta jobba har försvunnit nu, man utnytjar väll situationen? på fredag slutar man 12 + att jobbet bjuder på hederlig dansk alkohol.. okej, danskarna är lite uppignande, iaf om man tänker på min chef haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0