17 juli

godmorgon! :)
har inte hunnit blogga på några dagar, har haft annat för mig. i tisdags var jag nere i stan och fikade med jennie, baby och hans kompis :) blev sedan film mys och sov hos baby. i onsdags gjorde vi absolut ingenting vettigt, låg bara framför tv:n och tittade på tv, myste och åt skräpmat ;p blev väckt av baby imorse av att han skulle jobba. märks att han är hemma igen, haha. allt är sig likt kan jag säga. har precis tryckt i mig frukost och försökt planera morgondagen med malin. vet någon vad som händer i helsingborg imorgon? ska ringa jennie och se vad hennes planer är. en sak vet jag i alla fall, nästa vecka är det helsingborgsfestivalen! :D blev sugen på bring it on filmerna nu efter att ha pratat med malin. laddade nyss ner alla, ska softa nu för senare ska jag köra och gå på familjemiddag, alltid lika trevligt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0