2 juni

myyyyyyyyyysdag! :) åkte hem till min syster efter jobbet där hon pysslade om mig hela tiden. fotvård, massage och hela köret. sen när patrik kom så kom en massa gosaker fram och vi myste alla framför tv:n :) kom nyss hem, borde egentligen sova men skitsamma om jag är trött imorgon på jobbet. typ sista dagen iaf! :D på fredag ska vi bara jobba till 12.00 och sen efter det ska vi dricka och sånt innan semestern. TRE VECKOR!!! :D fyfan vad skönt det ska bli med semester, ska softa mig igenom hela. 12 dagar kvar tills baby är hemma! åhhhhh. tiden har gått fort ändå? har bara jobbat, jobbat och jobbat känns det som. ni kommer inte se mycket av mig när han har kommit hem! ;p haha. nästa vecka har jag redan planerat in perfekt, det blir massage på electa på måndag, göteborg på helgen och en shopping dag i malmö! :D älskar att ha allting planerat! har presentkort på mobilia så det får väll bli att man drar dit. :) godnatt allihopa! adioooos.

jag: mormor, varför köper du bregott?! det är så jävla hårt att bre med, mackorna går isönder!
mormor: men eftersom det är så hårt så blir det mycket mer smör på mackan! mums.
hahahahahaha. hon är så jävla söt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0