20 juli

idag har jag varit riktigt duktig, jag gick upp klockan 05.00, lagade mat till j, städade undan hos honom och tittade på nyheterna. nu ljög jag jätte mycket. men inte om att jag gick upp 05.00 för det gjorde jag faktiskt! jamal skulle jobba så jag var tvungen att gå upp då om jag ville ha skjuts ;p och vem vill inte det. vaknade precis, har alltså sovit bort hela dagen, tummen ner. men det ända jag har inskrivit på min göra-idag-lista är att duscha, haha. för ikväll ska jag och baby fira våra 2 månader, ska hyra film och köpa pizza och mysa hemma hos honom :) låter bra, för idag är jag totalt död.

igår blev det nattbio, trodde jag skulle somna men ickesånicke! ;D det var en dubbeldejt om vi ska vara nogranna, haha. anel och martina skulle se hancook så jag och jamal hängde på. den var iaf jättebra, så ni borde se den! :) borde göra något vettigt nu istället för det här. ha det bra people! 

                         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0