23 juli

kom precis innanför dörren, back to my sweet home! har ju bott tillsammans med malin ett par dagar. man blir helt slut av att bo med dom, hahaha, inte för att dom är jobbiga, nejdå :) dom är sötisar, men man går upp tidigt på morgonen och gör något av dagen. väldigt nyttigt för mig så jag får väll tacka dom sen ;p haha. mysigt har det varit iaf. har varit ute och försökt hitta något att ha på mig på fredag, men nejdå! när jag verkligen vet vad jag vill ha så finns det inte. har både varit på centersyd och familia. hittade sjukt många örhänge, en klocka och en tröja. får göra det bästa av grejen!

ska städa mitt rum nu, vet inte om jag slagit huet eller något? ;p känner bara för det. ska snickra ihop en smyck-hylla också? ikväll är det crowned och pussycat dolls ;) ska försöka övertala jamal att titta med mig, han var väldigt inne i det sist ;p haha. och jennie ligger och sover.. hon håller på att försöka vända tillbaka dygnen ;) lycka till snutte! haha. nej ska ta tag i mitt rum nu, ha det bra!

                                  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0