26 juli

i feel sick! men det är väll inte så ovanligt när man festat till det?
det är ju helsingborgsfestivalen för er innesittare som missat det.
blev en stor runda i stan igår, fram och tillbaka, haha. men jag
hade riktigt roligt! :D synd att alla splitrades bara. men jag vet inte
varför jag alltid går hem förbannad från stan? haha. brukar bli att
jag somnar skit jävla arg. samma sak igår alltså.  men jag förstår
inte på fullaste allvar hur vissa människor tänker? idiotaaaaaas.
nej åt helvete med dom, ska inte få förstöra min dag för ikväll ska
jag hem till jasmine på fest eftersom hon fyller 18 år snart :) hihi.
får se om jag ska ner på festivalen ikväll, let's see! vi ses kanske.

         



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0