3 juli

ska fatta mig kort. :)
denna dagen har nog varit den segaste &
längsta på länge. även detta så hade jag sjukt
roligt på jobbet idag, de jävlarna lurade mig både
med det ena och andra, haha. "petra, du tror väll
inte vi låser in våra anställda i garderoben?! du
skulle sett dina ögon!" 
haha orkar inte berätta vad
dom gjorde, men det var grymt elakt hahhahaha
imorgon slutar man tidigt. ska iväg med malin och
nova till malmö. :) ska shoppa sönder mina pengar
äntligen. bara för det kommer jag inte hitta ett skit,
haha. bad luck. ;p men nu ska jag försöka sova eller
något.     11 dagar och kvar tills j är hemma. <3


         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0