9 juli

sol, vin och vatten.. jag vill ha kaffe och det är nu! don't worry, be happy, jag får mitt jävla kaffe om en halvtimme typ. mina kära vänninor fixar sig sötisar nu så vi kan komma iväg. väntar bara på ett litet ynka sms där det står, gå ner! haha. så länge roar jag mig med dålig musik och kassa tv program, min granne bankade innan i golvet eller taket? så jävla känsliga. men att ha fest en torsdag till klockan 04.00 med enbart låten boten anna igång, det är luuuuugna puckar! ;p eller varför inte spela EL GITARR en tisdag klocka 02.00 med bas igång? hahaha. skjut mig. ser ni ute?! det är sol. eller ja, lite sol :D men det räcker för mig. bara jag slipper sitta inne så blir jag happy! ska ner i stan nu och mysa och sen ikväll blir det pussycat dolls & crowned! ha ett bra liv för det ska jag ha. ;p bounce baby!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0