grannfejden!

nu jävlar bubblar kärringen inom mig fram! visst ska man vara trevlig och älska sina grannar, dom är ju faktiskt mina grannar och det kan vara bra att vara vänner med dom ifall man behöver socker, haha. nej men seriöst. dom har fest, då snackar vi inte om en liten fest med några flaskor vin. detta är en stor jävla fete fest och dom spelar så hög musik att jag inte behöver ha musik på datorn inne på mitt rum. sånna gamla roliga svenska låtar! hahaha ;p visst får dom ha jävligt roligt för jag ger bara igen senare men nu är jag skit trött och vill bara sova. jag kan inte ens somna om datorn i mitt rum står på och så ligger man här nu.. skulle det inte vara lungt ute på landet hos mamma?

anyway, var hemma hos morfar idag med dom andra :) mysigt. men sjukt varmt det har varit idag, 30 grader om jag inte har fel? ska steka imorgon om det är lika varmt! måste vara brunare än jamale när han kommer hem. på tal om honom, han kommer hem om 8 dagar! :D hela jag blir ett stort happyface när jag tänker på det! denna veckan som kommer ska jag bara softa mig igenom, har tid för massage på måndag, ska till catflash på tisdag och på onsdag ska jag göra mina naglar! :) sen är allt på önskelistan genomfört. han ringde mig idag, det är så synd bara att man knappt hör vad han säger på grund av den dåliga sändningen :( mamma mutade mig till att följa med hem till dom med att jag fick köra juans stora bil, muhähä. han var inte lika glad som jag men han kunde andas ut när jag parkerade efter 30 minuter ;p ska försöka sova nu, helt död. sov gott allihopa! :)

föresten, grattis s på födelsedagen! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0