1 juni

efter några vinflaskor och mycket skratt tillsammans med min familj så begav jag mig in mot stan. malin och sanja hämtade upp mig :) awe. åkte och hämtade jennie och satte och sedan på mezo för att röka vattenpipa och dricka kaffe latte. kändes som hela stan var ute och där satt vi och nördade oss. gick för att hälsa på emelie och matte utanför crom och efter ett tag beslöt vi oss för att gå in. inte alls mycket folk men vi roade oss så gott vi kunde "1..2..3.. HAHAHA" haha ;p mysigt att bara vara ute med tjejerna utan att festa. tänkte göra mackor och sätta igång en film, är ensam hemma inatt. både pappa och baby är på egna håll :( men jag överlever! imorgon tänkte jag bara softa, kanske grilla i parken? hade varit mysigt :) ska ringa tjejerna imorgon när jag vaknat!

måste fixa studenpasset!!! idiot som jag är har inte köpt något än och allting börjar nu på måndag. hoppas verkligen dom fortfarande säljer det på min skola! :) annars vet jag inte vad jag gör. godnatt! :)

image989


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0