1 juni

så irriterande! när jag äntligen fått tag i alla bilder från balen så vill inte bilddagboken ladda upp dem :/ och orkar inte göra det här på bloggen. blir för mycket! ;p och jag får inte tag i någon som kan köra mig till mamma heller, behöver åka dit och hämta ett usb-minne och sedan nycklarna till lägenheten. flyttar till till min systers lägenhet nu denna vecka. bor i princip redan själv här hos pappa eftersom han aldrig är hemma men jag vill ha något eget, som bara jag bestämmer över (för tillfället) ;p ska försöka få tag i jennie, eftersom hon har blivit bestulen på mobilen igen så kan man inte få tag på henne och jag vill verkligen ner till gröningen idag! :) hör av dig om du läser detta baby. ska göra frukost nu och sedan ta ett bad. adios!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0