1 juni

blev en runda ner om gröningen idag med jennie :) älskling och anel kom också efter ett tag. skönt att bara ligga i gräset och mysa. hade kunnat lega där längre men var tvungen att åka till mamma och hämta nycklarna till lägenheten. jamal skjutsade mig, han är min sötis. lämnade av jennie och körde sedan. blev lämnad på närlunda nu. har precis städat hela lägenheten, klinisk ren blev den! ;p väldigt stökigt, haha men min syster förvarnade mig.

baby kom nyss inom och överraskade mig med mc'donalds, han visste att jag inte hade någon mat här. han gör mig verkligen glad, får mig att skratta hela tiden. hade velat att han sov här inatt, känns konstigt att sova själv i denna lägenheten (har aldrig gjort det innan..), brukar alltid sova själv annars men nu känns det annrolunda ;p äh, han lovade att komma imorgon istället. borde sova nu, sängen ser sjukt skön ut! :D imorgon blir det skolan snabbt även om jag inte har några lektioner. måste försöka fixa studentpasset och ska även skriva ut bilder till mitt album från costa brava och balen. förfest och sen wallmans salonger! :)

image991


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0